Условия продажи 2018-06-28T14:39:35+00:00

E-poe tallinnaklaas.ee müügitingitused

Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad tallinnaklaas.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja GLASS MARKET OÜ (edaspidi tallinnaklaas.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Tallinnaklaas.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
  3. Veebipood Tallinnaklaas.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Tallinnaklaas.ee.

Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes Tallinnaklaas.ee toodud hinnad ei sisalda käibemaksu 20% ning samas ka käibemaks ei lisandu (käibemaksuvaba ettevõtte)
  2. Veebipood Tallinnaklaas.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mis kajastatakse veebilehel Tallinnaklaas.ee.
  3. Hind ei sisalda transporti, kui ei ole märgitud teisiti. Klient võib kaubale ise järele minna või tellida transpordi Tallinnaklaas.ee vahendusel. Tallinnaklaas.ee ei paku transporditeenust vaid on transporditeenuse vahendaja, seetõttu kauba tagastamisel transpordi maksumust kliendile ei hüvitata.
  4. Tallinnaklaas.ee ei paku ise erinevate toodete paigaldust, seetõttu paigalduse kvaliteedi eest vastutab paigaldust teostanud ettevõte.
  5. Pangalingi kaudu ja krediitkaardiga tasumisel lisandub tellimuse maksumusele 0 eurot.
  6. Lõpumüügihinnad kehtivad kuni kaupa jätkub, soovitame uurida klienditeenindusest kauba laoseisu.
  7. Minimaalse tellimuse summa on 15 EUR

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
  3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja maksmise viis ning suunduge maksmisele. Seejärel saadetakse teie e-mailile tellimuse kinnitus, mis tähendab, et tellimusega on kõik korras ja sellega tegeletakse.
  4. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse E−R 9.00−16.00.

Täpsemalt ostu vormistamisest võite lugeda siit: kuidas osta

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Tallinnaklaas.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Tallinnaklaas.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood Tallinnaklaas.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 14 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kauba vastuvõtmine

  1. Teile saabunud kaup on vaja enne vatuvõtmist üle kontrollida.
  2. Kui avastate kaubal vigastusi, tuleb juba enne kauba mahalaadimist võimalusel teha viga saanud kaubast pildid ja kirjuta loetavalt transpordi saatelehele (CMR) märkus kahju kohta.

Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Tallinnaklaas.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele, kui klient on tellinud transporditeenuse Tallinnaklaas.ee vahendusel.
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest GLASS MARKET OÜ pangakontole.
  3. Kauba kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel esitada tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  4. Veebipood Tallinnaklaas.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Tallinnaklaas.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
  5. NB! Kui programm pakub “TASUTA TRANSPORT”, siis kaup tuuakse kohale tasuta, kauba tagasisaatmine või kordustranspordi tellimine on tasuline!

Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud veebipoe Tallinnaklaas.ee kodulehel.
  2. Kauba osaline tagastamine ei ole reeglina lubatud.
  3. Tagastamisõigus ei kehti toodete puhul, mis ei ole Tallinnaklaas.ee kaubavalikus, on ettetellimisel või on valmistatud eritellimuse alusel (ka kliendi soovil mõõtulõigatud tooted) ning asjadele, mida on kasutatud.
  4. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe Tallinnaklaas.ee kodulehelt ning saata see Tallinnaklaas.ee e-postiaadressile.
  6. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba tagastanud või üle andnud logistikafirmale.
  7. Veebipood Tallinnaklaas.ee tagastab kauba maksumuse avalduse kättesaamisel tarbijale mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Vääramatu jõud

  1. Veebipood Tallinnaklaas.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Tallinnaklaas.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

  1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  2. Veebipoel Tallinnaklaas.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami- ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel Tallinnaklaas.ee
  5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

  1. Veebipood Tallinnaklaas.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Tallinnaklaas.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.
  4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood Tallinnaklaasja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab antud tootele garantiiremonti pakkuv ettevõte või selle puudumisel veebipood Tallinnaklaas.ee.
  5. Veebipood Tallinnaklaas.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@tallinnaklaas.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Võimalusel palume lisada puudustest fotosid.
  7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt Tallinnaklaas.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel Tallinnaklaas.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood Tallinnaklaas.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel , Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse .

Lepingust taganemise avaldus